خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزارت کشور خطاب به استانداران:

زمینه‌های تحقق بیانیه راهبردی رهبر انقلاب مهیا شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۸۵

معاون سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: استانداران ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده، با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات زمینه های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند.

به گزارش ایلنا،‌ جمال عرف در پیامی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به استانداران خطاب به استانداران نوشت:

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون
محققا کسانی که گفتند پروردگار ما خداست سپس ایستادگی کردند وی بر آنان نیست و غمگین نخواهند شد.
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که با حضور پرشور و باشکوه آحاد ملت شریف ایران با امنیتی مثال زدنی و با کمترین حاشیه, دیگر بار به محملی برای تجدید بیعت با آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری, تاکید بر پایبندی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و مقاومت در برابر بی شمار توطئه‌های استکبار جهانی بدل گردید, تبریک گفته و از زحمات جنابعالی و همکاران محترم, کمال تشکر و سپاس را دارم.

این حضور شگفت انگیز و بی نظیر که چشمان جهانیان را به خود خیره کرد, نمادی کامل از همراهی بی‌دریغ و پرمهره یکایک مردم ایران زمین با انقلابی الهی است که در آستانه پنجمین دهه خود, گذشته ای پر افتخار از مقاومت, استواری و پیشرفت و آینده ای سراسر روشنی و امید و موفقیت را جلوه گر شده است.

لذا شکر این نعمت بزرگ و سرمایه اجتماعی و سیاسی، جز از طریق افزودن بر تلاش ها و همت تمامی مسئولان و مدیران کشور در همه سطوح ممکن نخواهد بود.
بر این اساس لازم است استانداران محترم و معاونین سیاسی, امنیتی, اجتماعی و  ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده, با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات و کسب دستاوردهای بزرگ تر برای ترسیم چشم اندازی مملو از پیشرفت و امید فراروی این ملت قدرشناس, زمینه های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز