خبرگزاری کار ایران

سرهنگ عزیزی خبر داد:

دستگیری سارق قطعات خودرو در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۹۲

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری یک سارق قطعات خودرو با پنج فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی امروز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 امام (ره) شهرستان تاکستان هنگام گشت زنی به فردی که کنار خودروهای پارک شده در حال پرسه زنی بود مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

به گفته عزیزی این متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی فنی ماموران به پنج فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مسئول انتظامی از شهروندان خواست که توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال جدی بگیرند و با استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده پلیس را در راستای کاهش سرقت و ارتقای احساس امنیت یاری کنند.

عزیزی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با سرعت به شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز