خبرگزاری کار ایران

گرفتاری 3 خودرو در کویر

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۶۶

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از امداد رسانی به 3 خودرو که در کویر شهرستان فردوس گرفتار شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علیرضا فولادی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 3 دستگاه خودرو در کویر "پلوند" نیاز به کمک دارند، بلافاصله مأموران شهرستان فردوس به همراه عوامل هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در حاشیه کویر در دست نبود، تصریح کرد: گوشی تلفن همراه فرد تماس گیرنده نیز فاقد آنتن دهی بوده لذا تمامی مسیرهای فرعی محدوده اعلامی مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس تصریح کرد: مأموران بعد از چندین ساعت تلاش و جست و جو موفق شدند، 3 خودروی مورد نظر را که در ماسه های کویر گیر کرده بودند، پیدا کنند.

سرهنگ فولادی بیان داشت: با توجه به اینکه افراد به علت شرایط منطقه و تاریکی شب دچار ترس و اضطراب شده بودند مأموران آنها را به آرامش دعوت کرده و پس از رفع نقص به جاده اصلی هدایت شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: کسانی که قصد سفر به کویر دارند حتما می بایست راهنمای گردشگری همراه داشته و با کویر منطقه به خوبی آشنا باشند چرا که کوچکترین اشتباه در این مسیر تبعات جبران ناپذیری دارد و حتی موجب مرگ افراد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز