خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتل سر صحنه جنایت در شهرستان بابل

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۴۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان "بابل"، از شناسایی و دستگیری قاتلی که به علت اختلافات خانوادگی برادر زنش را با سلاح شکاری به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) 29 آذرماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابل، مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در میدان "ولایت"جنب اداره ثبت اسناد، ماموران انتظامی کلانتری 13 سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل وقوع جنایت در بررسی های اولیه دریافتند، فردی به نام "ح- ن" با یک قبضه سلاح شکاری فردی به نام "الف – گ" را که برادر زنش بوده را مورد اصابت قرار داد.

سرهنگ "سید محسن جعفری" فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تایید این خبر افزود: ماموران با عکس العمل سریع و غافلگیرانه متهم به قتل را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید قصد فرار داشت در کمتر از نیم ساعت در صحنه جنایت دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بازجویی از متهم دریافتند، قاتل به علت اختلافات خانوادگی قبلی با مقتول این فرد را با سلاح شکاری از پا درآورد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: تحقیقات تکمیلی در این ارتباط همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز