خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بیگلری خبر داد:

یک کشته و چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۹۸

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره حادثه رانندگی و فوت یک تن و مجروح شدن چهار نفر براثر واژگونی سواری «ال۹۰» در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی در گردنه هجیب در محور «ساوه - بوئین زهرا» بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: پس از حضور ماموران مشاهده شد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ با ۴ سرنشین در حاشیه جاده واژگون که بر اثر این واژگونی سرنشین ۸ ساله به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده خودروی ال ۹۰ اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، انحراف ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز