خبرگزاری کار ایران

خشم بولتون و نتانیاهو از مراسم باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۸۲۴

حضور پر شور مردم در مراسم چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی ایران خشم مقامات کاخ سفید و رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پاکستان تودی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی  و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید  پس از جشن چهلمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر بر موضع ضدایرانی خود تاکید کردند و با طرح اظهارات بی‌اساس خشم خود را نسبت به این مراسم نشان دادند.

نتانیاهو ادعا کرد اگر ایران به تل‌آویو حمله کند، این آخرین سالگرد انقلابی خواهد بود که جمهوری اسلامی جشن می‌گیرد.

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد «من تهدید از جانب دولت ایران را نادیده نمی‌گیرم، ولی تحت تاثیر آن‌ها هم قرار نگرفته‌ام.»

این در حالی است که جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم به جشن با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران واکنش نشان داده است و در اظهارات بی‌اساسی به تهدید ایران پرداخته است.

این مقام کاخ سفید در پیام توییتری و ویدئویی خود در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: بعد از ۴۰ سال، جمهوری اسلامی ایران در عمل به وعده‌هایش برای پاسداری و دفاع از حقوق شهروندان خودش ناموفق بوده است. سالگرد چهل سالگی انقلاب ایران فقط نشان‌دهنده چهار دهه شکست و عمل نکردن به وعده‌ها بوده است.

وی در ادامه یاوه‌گویی‌های مداخله‌جویانه خود اضافه کرد: اکنون انتخاب با دولت ایران است تا رفتارش را عوض کند و در نهایت انتخاب با مردم ایران است تا مسیر کشورشان را تعیین کنند. ایالات متحده از اراده ملت ایران حمایت می‌کند و حامی آنهاست تا اطمینان حاصل کند که صدایشان شنیده می‌شود.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید  در پیام ویدئویی خود که بعد از جشن انقلاب ایران منتشر شد مدعی شد: ایران به تلاش خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای برای به وحشت انداختن مردم سراسر جهان و ساخت  موشک‌های بالستیک، به عنوان وسیله مورد استفاده برای حمل این بمب‌ها، ادامه می‌دهد! ایران بانک مرکزی، تروریسم بین‌المللی است و نیروهای نظامی‌اش در یمن، عراق، و سوریه حضور دارند. اما شاید بدتر از همه این باشد که مردم ایران رنج بسیار زیادی  را متحمل شده‌اند؛ نرخ بیکاری رکورد شکسته؛ تورم به بالاترین حد خود رسیده و ارزش ریال ایران به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز