خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور مردم خراسان‌رضوی در جشن انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۷۱

راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی مردم آغاز شد.

به گزارش ایلنا، بسیاری از مردم خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس امروز-22 بهمن ماه 97 -آمده‌اند تا آغاز راهپیمایی پرشور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در خراسان رضوی را  گرامی بدارند و اعلام کنند که با حضور عزت‌آفرین خود همیشه در صحنه گرامیداشت ارزش‌های والای انقلاب نقش دارند.

راهپیمایانِ از همه گروه‌های مردمی، اکنون که 40  بهار از ایستادگی شگرف ملت و پیروزی حق می‌گذرد مصمم و استوار بر عرصه حضور با صلابت، گام نهاده اند تا بار دیگر پیروزی انقلاب اسلامی را که بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است و در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست جشن بگیرند.

با وجود سردی هوا بسیاری از مردم خراسان رضوی به راهپیمایی رفتند تا بار دیگر وحدت، اقتدار و عزم ملی را برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دهند و پا به پای هم، همنوا با هم فریاد الله اکبر سر دهند .

راهپیمایی 22 بهمن مشهد مقدس ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد مشهد  به طرف حرم رضوی آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز