خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محور‌های هراز و کرج_چالوس

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۴۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در ۱۵ استان کشور گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز و شمال به جنوب محور کرج_چالوس نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی (رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا) درباره آخرین وضعیت راه‌ها وجاده‌های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل و همدان، استان مازندران ارتفاعات محورهای  هراز و کندوان و فیروزکوه، محور فیروزکوه شرق استان تهران، محورهای شهمیرزاد-کیاسر,سمنان-دامغان و سمنان-فیروزکوه در استان سمنان، محور یاسوج-اقلید استان کهکیلویه و بویراحمد، استان کردستان (محور قروه-همدان)، استان چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ-مسجد سلیمان)، استان گیلان (محور اسالم-خلخال) و جنوب استان کرمان (محور دلفارد-کرمان) گزارش شده است.

وی با اشاره به به بارش باران گفت: بارش باران در استان‌های فارس,یزد, سمنان, چهارمحال و بختیاری, قم, کهگیلویه و بویراحمد, کرمان جنوب, کرمانشاه, اصفهان و گیلان (اکثر محورها)، غرب استان مازندران و استان هرمزگان (محور کهورستان) پیش‌بینی شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز(محدوده پارک جنگلی آمل تا کیلومتر ۸)-سنگین و (محدوده گزنک تا  لاسم)-نیمه سنگین و طول پرحجم و روان و مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس (از مرزن آباد تا پل دزبن) سنگین و طول پرحجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز