خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

افتتاح دو پروژه بهداشتی درمانی در لامرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۸۸

دو پروژه بهداشتی درمانی ظهر امروز در شهرستان لامرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در آیین افتتاح این دو پروژه گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهشیخ با زیربنا ۴۴۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در سال ۹۵ کلنگ زنی شد و امروز با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شد.

وی افزود: ۱۲ پروژه نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان شهرستان لامرد وجود دارد که حصارکشی ۵ خانه بهداشت در حال اجراست. 

احمدی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های بهداشت و درمان از سال ۹۰ آغاز شده است و تلاش خواهیم کرد که هر کدام از پروژه‌ها را به‌صورت جداگانه با اعتبارات دولتی و استفاده از ظرفیت خیرین به مرحله بهره برداری برسانیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد بیان کرد: پس از قبول مسئولیت تصدی ریاست شبکه بهداشت و درمان نیز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهشیخ ۷۰ درصد پیشرفت داشت و همچنین پروژه بهداشتی درمانی دیگر که همزمان با این پروژه  در دهستان ترمان کلنگ زنی شد  با پیشرفت ۴۵ درصد همراه بود که خیرین و بازاریان منطقه تجاری دهشیخ و شورای اسلامی روستای دهشیخ مساعدت کردند تا اینکه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهشیخ تکمیل شد و جا دارد از زحمات آنان و همکارانم در ستاد شبکه بهداشت و درمان تشکر شود.

وی در ادامه از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان در جذب اعتبارات برای پروژه‌های بهداشت و درمان تشکر کرد و گفت: راه‌اندازی بخش ام آر آی(MRI) بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد در اولویت بعدی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواهد بود که پس از اتمام ساختمان نیز عملیات نصب دستگاه آغاز می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد در ادامه افتتاح ساختمان درمانگاه تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد با زیربنا ۷۵۲ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دو طبقه را از دیگر پروژه‌های دهه فجر اعلام کرد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، فرماندار لامرد و جمعی از اعضای شورای اداری، معتمدین و شوراها در آیین افتتاح پروژه ها حضور داشتند.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز