خبرگزاری کار ایران

داود رجبی خبر داد:

اعزام ۴۰ کاروان سلامت به مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۵۸

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به طرح ۴۰ سال ۴۰ خدمت تاکید کرد: چهل کاروان سلامت به مناطق حاشیه‌ای و دورافتاده اعزام می‌شود.

به گزارش ایلنا، داود رجبی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر طبق تصمیمات اتخاذ شده، پیش‌بینی می‌شود ۴۰ کاروان سلامت، به مناطق محروم استان البرز اعزام شود. 

وی افزود: تاکنون به همت حوزه داوطلبان شعبه تابعه استان البرز، ۳۲ تیم کاروان سلامت، به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به افراد محروم و نیازمند به دریافت خدمات درمانی، به مناطق کم‌‌برخوردار اعزام شده است. 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان البرز اضافه کرد: کاروان سلامت متشکل از ۴۰ داوطلب متخصص از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب (پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص اطفال، فیزیوتراپیست،  متخصص چشم‌پزشکی، دندانپزشک کارشناس مامایی، کارشناس تغذیه، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و...) است که همگی به صورت داوطلبانه همکاری تنگاتنگی با جمعیت هلال احمر استان دارند.

رجبی ادامه داد: اعضای داوطلب نیز با ارائه خدمات رایگان سنجش فشارخون و تست قند خون تیم کاروان سلامت را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز