خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های زیربنایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۵۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی گیلان از جمله 8 کیلومتر باقی مانده آزادراه و سدهای لاستیکی خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود،محمدباقر نوبخت در آیین افتتاح سد لاستیکی پهلوان بست شهرستان لنگرود با تاکید بر ضرورت توجه همگان به ویژه مسئولان به آموزه های دین اسلام، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان باید به سرعت اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی سد لاستیکی اطاقور را انجام دهد و نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط اقتصادی دشوار و در یک جنگ نابرابر قرار گرفته است، افزود: در دوران دفاع مقدس وقتی پیکر یک شهید می آمد همگی به استقبال می رفتیم اما عجز و ناله نمی کردیم که مبادا دشمن سوء استفاده کند.

وی به حوزه چای اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته دولت به وظایف خود در این حوزه عمل کرد اما چنانچه انتظاراتی باقی است، آماده هستیم با کمک نمایندگان برای پاسخگویی به آن ها اقدام کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در حوزه زیربنایی اقدامات اساسی در گیلان طی سال های اخیر صورت گرفت، بیان داشت: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در این حوزه صرف شد که البته اعتقاد داریم هزینه نبود بلکه سرمایه گذاری شده است.

وی از سفر ریاست جمهوری در هفته‌های آینده به گیلان خبر داد و گفت: راه آهن قزوین- رشت که اهمیت بین‌المللی دارد در این سفر رسما افتتاح می شود.

دکتر نوبخت ادامه داد: از الان پیش فروش بلیت قطار قابل انجام است و در نظر داریم واگن هایی در شأن مردم خوب گیلان تهیه کنیم تا سفرهای نوروزی خوب و خوشی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حمایت های لازم برای اتصال راه آهن گیلان به انزلی و آستارا نیز انجام خواهد شد.

 نوبخت با اشاره به 8 کیلومتر باقی مانده آزادراه گفت: برای احترام به نظر مردم خوب رودبار و مختل نکردن کسب و کار ،طرح جایگزین تدارک دیدیم تا بازار از رونق نیفتد و به همین دلیل اجرای پروژه به تاخیر افتاد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز