خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر کشور:

ترحمی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۸۹

با حکم وزیر کشور، احمد ترحمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد منصوب شد.

به گزارش ایلنا، بعد از انتصاب طالبی معاون سیاسی امنیتی پیشین استان یزد به عنوان استاندار یزد، حدود یک ماه، این معاونت بدون مسئول بود تا اینکه به پیشنهاد استاندار و تایید وزیر کشور، ترحمی از چهره های اصلاح طلب و از آزادگان دفاع مقدس به عنوان معاون جدید منصوب شد.

احمد ترحمی از آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس بوده که از مهم ترین سوابق اجرایی وی می توان به معاون اداری، مالی و توسعه منابع استاندار یزد، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد، سرپرست فرمانداری یزد و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اشاره کرد.

وی دارای لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران، فوق لیسانس از دانشگاه امام صادق و در حال حاضر در مرحله دفاع رساله خود در مقطع دکتری روابط بین الملل در دانشگاه اصفهان می باشد.

رحمانی فضلی،وزیر کشور در حکم احمد ترحمی بهابادی  آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز