خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۵ سال کانکس نشینی؛

پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری آبیک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۲۰

طی مراسمی و با حضور پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور علی اصغر پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهر آبیک و دیگر مسوولان این شهرستان و استان پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری شهرستان آبیک افتتاح شد.

15 سال بود که امدادگران شهرستان آبیک در کانکس مشغول به فعالیت بودند که با احداث ساختمان جدید پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری، در این پایگاه مشغول به فعالیت می‌شوند.

این پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع، 375 مترمربع زیربنا، 200 متر دیوارکشی با 10 میلیارد و 90 میلیون ریال اعتبار شامل هفت میلیارد و 340 میلیون ریال اعتبار ملی و دو میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبارات استانی و محل سفر ریاست جمهوری احداث شده است.

این پایگاه در دو طبقه شامل واحد اکیپ امدادی با تجهیزات ست نجات و آمبولانس، واحد خواهران و برادران به طور مجزا با ظرفیت 100 نفر و اسکان اضطراری برای مسافران احداث و به بهره‌برداری رسیده و پنج نفر از نجاتگران مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز