خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در گچساران:

کلنگ‌زنی احداثپایگاه امداد و نجات جاده‌ای گچساران - بهبهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۸۹

پایگاه‌های دیگری نیز در سال‌های آتی در دستور کار خواهد بود که از جمله می‌توان به ایجاد پایگاه در محورهای مواصلاتی یاسوج - شیراز، یاسوج - اقلید، دهدشت - دیشموک و باشت - چرام اشاره کرد.

مراسم کلنگ زنی احداثپروژه پایگاه امداد و نجات جاده ای گچساران - بهبهان در منطقه پرتردد لیشتر و با حضور فرماندار و بخشدار گچساران، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از گچساران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این پروژه با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و هزینه پیش بینی شده ۲۶۰ میلیون تومان پنجمین ساختمان پایگاه جاده ای ثابت هلال احمر استان است که به دلیل ترافیک زیاد و حجم تصادفات این محور از اولویت های کاری این چند سال بوده است.

مسعود مثنوی افزود: پایگاه‌های دیگری نیز در سال‌های آتی در دستور کار خواهد بود که از جمله می توان به ایجاد پایگاه در محورهای مواصلاتی یاسوج - شیراز، یاسوج - اقلید، دهدشت - دیشموک و باشت - چرام اشاره کرد.

فرماندار گچساران نیز در این مراسم تاکید کرد: این پروژه پر اهمیت از اولویت های کاری شهرستان گچساران بوده و جهت بهره برداری هرچه سریعتر از پایگاه هرگونه پشتیبانی و حمایت از جانب فرمانداری شهرستان اعمال خواهد شد.

" عبدالرحیم رحیمی " ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۳ این مکان به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز