خبرگزاری کار ایران

شاکرمی بیان کرد:

توانایی و تاب آوری مجتمع فولاد خراسان بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۶۱

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خط تولید و نشست با مدیران مجتمع فولاد خراسان، سرمایه گذاری ارزشمند و به بار نشستن طرح های توسعه فولاد خراسان را در سال های اخیر، ارزشمند و نشانه ای از تاب آوری صنایع کشور در شرایط موجود دانست.

به گزارش ایلنا از مشهد، حاتم شاکرمی معاون روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون ،کار ور فاه اجتماعی در بازدید از فولاد خراسان، با بیان این که سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته در این مجتمع و حتی به بهره‌برداری رساندن 1200میلیارد تومان طرح توسعه ای در سال های دشوار تحریم را نشانه عزم این شرکت در تولید و اشتغال دانست و افزود: وضعیت مناسب اشتغال و رضایت کارکنان در این صنعت بزرگ در شرق کشور، نویدبخش و مایه خوشحالی است.

وی با قدردانی از اقدامات توسعه ای مجتمع فولاد خراسان افزود: سرمایه گذاری فولاد خراسان در طرح های توسعه و ایجاد صدها شغل در کنار تکمیل زنجیره تولید، اقدامی ارزنده و در عین حال دوراندیشانه بوده است که در سال های اخیر در این شرکت صورت گرفته و قطعا بر تاب آوری این شرکت موثر بوده است، چرا که امروزه شاهد دشواری های بسیاری هستیم که برخی شرکت ها را به تعطیلی کشانده است و شرکت هایی که منابع خود را درست هزینه کرده اند، امروز مشکلات به مراتب کم تری دارند.

 شاکرمی را در این بازدید، سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و نبوی نژاد، رئیس این اداره در نیشابور همراهی می کردند.

در این بازدید، سیدحسین احمدی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به همراه معاونان بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی، برنامه ریزی و فناوری حضور داشت و توضیحاتی درباره روند تولید، وضعیت روابط کار و میزان اشتغال شرکت به معاون وزیر ارایه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز