خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران با مدیرعامل خبرگزاری کازینفرم مطرح شد؛

تاکید بر توسعه روابط اجتماعی و گردشگری ایران و قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۲۸

سفیر ایران در جمهوری قزاقستان، امروز با مدیرعامل خبرگزاری دولتی کازینفرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، مجید صابر، سفیر کشورمان در آستانه در این دیدار با اشاره به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان این خبرگزاری و خبرگزاری جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد تا این همکاری‌ها در آینده افزایش یابد.

وی چهره ایران در رسانه‌های قزاقستان و متقابلاً تصویر قزاقستان در رسانه‌های ایرانی را خوب و مثبت ارزیابی و بر لزوم توسعه روابط اجتماعی و گردشگری میان دو کشور تأکید کرد و نقش رسانه‌ها در گسترش اینگونه روابط را بسیار مهم دانست.

سفیر ایران در آستانه همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس مشترک با خبرگزاری کازینفرم و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

عسکر اوماروف، مدیرعامل خبرگزاری کازینفرم در این دیدار، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به جذابیت‌های فرهنگ و تاریخ کهن ایران در میان مردم قزاقستان، همکاری میان دو کشور در حوزه تبادلات فرهنگی و رسانه‌ای را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تاکنون گروه‌های بسیاری به مناسبت‌های گوناگون به قزاقستان آمده‌اند و ما نیز تقریباً تمام برنامه‌های فرهنگی ایران و سفارت را پوشش خبری داده‌ایم.

وی افزود: آمادگی داریم تا برنامه‌های مشترک فرهنگی و رسانه‌ای با سفارت و خبرگزاری‌های ایرانی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز