خبرگزاری کار ایران

صباغیان:

گفتار درمانی مشکلی از کشور حل نمی کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۷۳

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در انتقاد به ضعف دولت در رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم گفت: گفتار درمانی مشکلی از کشور حل نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی اظهار داشت: فشار اقتصادی به همراه بیکاری امروز فشار زیادی را به مردم متحمل کرده است، روسای قوا به جای گفتار درمانی دست به عمل بزنند.

وی بیان کرد: فشار اقتصادی امروز کمر مردم را خم کرده است، ‌تلفیق بیکاری با حقوق حداقلی به همراه گرانی برای خانواده‌های ضعیف کشنده شده است، آقای رییس‌جمهور و سران سه قوه از گفتاردرمانی دست بردارید و به طور جدی با مفسدان برخورد کنید.

نماینده مردم پنج شهرستان یزد اضافه کرد: متاسفانه در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند اقتصاد بچرخد، هفت سال است که در حوزه انتخابیه بنده یک کارخانه فولاد در حال احداث است و همچنان نیمه کاره باقی مانده است، بخش خصوصی نیز پیگیر کارها است اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

صباغیان با اشاره به حیف و میل سرمایه های مردمی بیان کرد: سازمان بهزیستی پول مردم را گرفته و برای آنها خانه ساخته است اما پس از یک سال در شهرستان بافق خانه تخریب شده است و قابل سکونت نیست که در این زمینه انتظار داریم مسئولان و شخص وزیر کشور این موضوع را لررسی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز