خبرگزاری کار ایران

نادری - گل‌محمدی؛ استاد و شاگرد به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۹۶

محمد نادری در مقابل مربی سابق خود قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی  ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و پدیده از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از جنبه‌های مختلف از حساسیت بالایی برخوردار است که یکی از آن‌ها تقابل محمدنادری بازیکن جدید پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده است.

محمد نادری که توسط امیرقلعه‌نویی کشف شد و به تراکتورسازی آمد هرگز نتوانست اعتماد قلعه‌نویی را به خود جلب کند و در تراکتورسازی تحت هدایت وی نیمکت‌نشین و حتی گاهی سکونشین بود. پس از جدایی قلعه‌نویی تیم تراکتورسازی تبریز سکان هدایت خود را به یحیی گل‌محمدی سپرد تا وی روزهای سخت محرومیت از نقل و انتقالات را با ترکتورسازی طی کند.

گل‌محمدی که از کمبود بازیکن رنج می‌برد از محمدنادری به عنوان یکی از مدافعین اصلی خود استفاده کرد و او نیز توانست به خوبی جواب اعتماد یحیی را داده و بازی‌های درخور تحسینی را از خود به نمایش بگذارد. نادری پس از جدایی گل‌محمدی از تراکتورسازی نیز به روند رو به رشد خود ادامه داد و توانست توجه مسئولان کورتریک بلژیک را به خود جلب کرده و به این تیم بپیوندد.

نادری که از تیم بلژیکی به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست تا زیر نظر برانکو به فوتبال خود ادامه دهد. اکنون نادری مقابل یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده قرار خواهد گرفت و باید ببینیم در ترکیب پرسپولیس حضور خواهد داشت یا باید بازی را از روی نیمکت دنبال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز