خبرگزاری کار ایران

بازگشت یحیی به خانه/ طلسم پدیده مقابل پرسپولیس شکسته می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۷۳

پرسپولیس در اولین بازی خود در نیم فصل دوم در تهران میزبان سرمربی و بازیکن سابق خود است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس چهارشنبه در آزادی میزبان پدیده شهر خودرو است. مشهدی ها در حالی پا به آزادی می‌گذارند که تاکنون نتوانسته اند طعم برد را در رویارویی با قرمزهای تهرانی بچشند.

در میان نفرات پدیده اما دو نام برای پرسپولیسی‌ها آشناتر از سایرین است؛ سرمربی شهر خودرو یحیی گل محمدی علاوه بر سابقه بازی برای پرسپولیس تجربه حضور بر نیمکت پرسپولیس را هم  دارد.

گل محمدی که همواره مورد لطف و توجه هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد در دوران بازیگری اش همراه آنها سه جام قهرمانی را بالای سر برده است و در دوازدهمین دوره لیگ برتر با این تیم در رده هفتم جدول قرار گرفت.

یونس شاکری تنها بازیکنی است که سابقه حضور در تیم حریف را دارد او به انتخاب علی دایی در فصل سیزدهم لیگ برتر به جمع سرخپوشان اضافه شد ولی تنوانست در این تیم ماندگار شود و تیم فصل تهران را به مقصد مشهد ترک کرد.

پیش از این محمدرضا خلعتبری نیز در پدیده حضور داشت که در نیم فصل این تیم را به مقصد ذوب آهن ترک کرد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده روز چهارشنبه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و شاگردان برانکو در بازی رفت و در مشهد با تک گل علیپور به برتری دست یافته بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز