خبرگزاری کار ایران

پدیده - فولاد / یحیی به دنبال تثبیت صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۹۹

دو تیم پدیده وفولاد خوزستان از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، دو تیم پدیده و فولادخوزستان برای دومین بار در 20 روز گذشته در مقابل هم خواهند گرفت. در دیدار قبلی فولاد و پدیده در جام حذفی برگزار شد که شاگردان یحیی گلمحمدی دروقتهای اضافه تیم فولاد خوزستان را شکست داد و به جمع 8 تیم برتر رقابتها صعود کرد.

شاگردان گل‌محمدی در لیگ هم شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند و در حال حاضر صدرنشین این رقابتها هستند. موردی که در حضور تیمهای متمول و  مدعی برای تیم پدیده بسیار خوب است و نشان از عملکرد درخشان گلمحمدی و بازیکنانش در این فصل از رقابتها دارد.

البته تیم پدیده با وجود این عملکرد خوب در این فصل دچار مشکلات عدیده‌ی مالی بوده است . به طوریکه در چند نوبت کار به اعتراض و اعتصاب هم کشیده شده است و تمرینات این تیم با وقفه مواجه شده اما این مورد نتوانسته خللی در کار گل‌محمدی ایجاد کند و این تیم با ارائه‌ی بازیهای زیبا و چشم نواز توانسته توجه علاقه‌مندان به فوتبال را به خود جلب کند.

در تیم پدیده سعید صادقی، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان در بهترین شرایط فنی و جسمانی خود قرار دارند و خط دفاعی فولاد کار سختی برای مهار آنها خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز