خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

خدمت به محرومان افتخار نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۱۷

استاندار قزوین گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی بزرگترین افتخار نظام اسلامی خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم و نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی امروز سه شنبه در دیدار با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: جمهوری اسلامی امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده و بسیاری از ملل مظلوم جهان از آن الگو می گیرند.

وی اضافه کرد: با وجودی که دشمنان در چهل سال گذشته تلاش کردند تا نگذارند ایران اسلامی به توسعه و پیشرفت برسد اما موفقیت های بدست آمده کم نظیر است.

زاهدی یادآورشد: در کنار دستاوردهای زیادی که داشته ایم اما مشکلات را نیز نادیده نمی گیریم و قبول داریم در برخی عرصه ها ضعیف عمل کردیم و نواقصی داریم که باید جبران شود.

وی اظهارداشت: مهمترین مشکل ما در حوزه اقتصاد است که با یک عزم ملی و جهادی باید از چالش ها عبور کرده و موانع توسعه را برطرف کنیم.

استاندار قزوین گفت: هرچند به دلیل تحریم ها و مشکلات محدودیت مالی با چالش هایی روبرو هستیم اما رویکرد دولت تداوم خدمت رسانی به مردم بویژه در مناطق محروم بوده است.

وی اضافه کرد: باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بدانیم و در صیانت از آن تلاش کنیم.

زاهدی اظهارداشت: افتتاح طرح های عمرانی در ایام دهه فجر گامی در مسیر خدمت رسانی است که امیدواریم کام مردم را به خدمات متنوع شیرین کند.

استاندار قزوین در سفر به تاکستان همچنین با حضور در مزار شهدای تاکستان نسبت به گلگون کفنان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز