خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کیش:

مسوولان و مردم برای توسعه اقتصادی تلاش کنند

کد خبر : ۱۸۰۹۷۱

سوولان و مردم در کنار هم با عزم و اراده ملی برای توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مسوولان و مردم در کنار هم با عزم و اراده ملی برای توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه جزیره کیش افزود: زیبنده نیست در کشوری که دارای ذخایر ارزنده منابع متعدد و مختلف است برخی از مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر ریل گذاریهای لازم را برای حرکت مسوولان و مردم به منظور رفع دغدغه ها و مشکلات حوزه اقتصادی انجام داده اند لذا لازم است مردم و مسوولان برای تحقق فرامین معظم له تلاش بیشتری کنند.

خطیب جمعه کیش اظهار کرد: بیش از سه دهه است که انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد سیاسی استقلال پیدا کرده ولی در بخش اقتصاد هنوز مشکلاتی دارد که رفع آنها نیازمند خودکفایی در حوزه فرهنگ اقتصادی است.
علیدادی گفت: تا در حوزه فرهنگی به خودکفایی نرسیم نمی توانیم در بخش اقتصادی نیز به موفقیت زیادی دست پیدا کنیم بنابراین لازم است با تحقق شعار فرهنگ درست مصرف کردن زمینه تحقق اقتصاد فرهنگی را در کشور فراهم کنیم.

وی افزود: امسال دولتمردان با مشارکت و همکاری مردم باید برای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری برنامه ریزی مطلوب و درست را داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه مسوولیت در نظام اسلامی کاری دشوار و سخت است گفت: مسوولان باید در این نظام برخوردی مناسب و شایسته با مردم داشته و در مقابل آنها متواضع و فروتن باشند.

امام جمعه کیش همچنین خواستار ایجاد فضاهای فرهنگی و مذهبی در کیش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز