خبرگزاری کار ایران

غلامی خبر داد:

اجرای برف روبی پنج میلیون مترمکعب در الموت قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۱۶

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت گفت: بیش از پنج میلیون مترمکعب در بخش الموت در دو ماه گذشته برفروبی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی غلامی گفت: ماه های آذر و دی با توجه به بارش‌های برف بیش از ۳۲۰۰ تن ماسه و نمک در عملیات راهداری زمستانی بکارگرفته شد و همچنین پنج میلیون و ۲۷۵ هزارمترمکعب برف روبی در حوزه استحفاظی اداره الموت صورت گرفته است.

غلامی بیان کرد: قنوزنی ۱۶ کیلومتر، تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی ۴۵ کیلومتر، ریزش برداری ۵ هزار مترمکعب، شانه سازی ۲۰۰ مترمکعب، انسداد راههای دسترسی غیرمجاز ۵ مورد و شستشوی علائم و تابلوها در ۵۰ مورد از اقدامات انجام شده راهداری در بخش الموت است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت تصریح کرد: نصب ۱۰ تابلو و علائم جاده ای، پاکسازی سطح جاده از سنگ ۳۵۰ مورد، تعمیر و مرمت ۲۴ تابلوی سطح جاده ۲۴ مورد و لایروبی جویها و زهکش ها در حجم ۱۵ هزار مترمکعب از دیگر عملیات انجام شده است.

وی گفت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها در حجم ۱۵۷ هزار مترمربع، لکه گیری و روکش  ایفالت در سطح۲۰ تن، تنقیه، پاکسازی پل و آب رو ۱۲ عدد، خاکریزی دهانه پل ها در سطح ۳۰ دستگاه، جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات از سطح جاده در سطح ۱۱۰ مترمکعب از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز