خبرگزاری کار ایران

زاهدی بیان کرد:

تخلفات اداری در حوزه مدیریتی تاثیرگذار است/کمترتوسعه‌یافتگی برخی نقاط را قبول داریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۱۰

استاندار قزوین گفت: در امور اجرایی احتمال تخلف وجود دارد و گاهی اجتناب‌ناپذیر است و جریمه سنگینی هم ندارد اما در حوزه مدیریتی ممکن است تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین و در حاشیه افتتاح صنایع مفتولی سیمیران اظهار کرد: هر کسی مرتکب جرمی شود، طبیعی است وظیفه دستگاه قضایی این است که با وی برخورد کند و در این زمینه همکاری لازم را هم داشته‌ام.

وی با بیان اینکه تخلف با جرم متفاوت است، افزود: در امور اجرایی احتمال تخلف وجود دارد و گاهی اجتناب‌ناپذیر است و جریمه سنگینی هم ندارد اما در حوزه مدیریتی ممکن است تاثیر بگذارد.

استاندار قزوین ادامه داد: بازخورد برخورد دستگاه قضایی با تخلفات اداری افراد، موجب ایجاد احساس رضایتمندی مردم می‌شود و متوجه می‌شوند دستگاه قضایی با کسانی با قوانین و مقررات رعایت نکرده و سوءاستفاده می‌کنند، جدیت لازم را دارد.

زاهدی با اشاره به احداث بزرگترین شتابدهنده ملی در استان قزوین به عنوان دهمین شتابدهنده دنیا اضافه کرد: پژوهشکده دانش‌های بنیادین هم که در استان وجود دارد در نوع خود بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: قزوین، مرکز مسابقات رباتیک بین‌المللی است و دانشگاه‌های پیشرفته در این استان موجود است. پیشرفت‌های حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها با 40 سال پیش قابل مقایسه نیست.

استاندار قزوین افزود: پیش ازانقلاب، توسعه بسیار نامتوازنی در کشور وجود داشت و در حال حاضر هم کمی مشکل داریم و این موضوع را هم قبول می‌کنیم و برخی جاها کمتر توسعه یافته است.

زاهدی ادامه داد: زمانی تهران قابل مقایسه با بسیاری از استان‌ها و حتی مراکز استان‌ها نبود اما توسعه و پیشرفت به تدریج در کشور به سمت توسعه متوازن حرکت کرد که آثار آن را در نقاط مختلف شاهد هستیم. امروز خدمات شهرها به طور نسبی رفته رفته به سمت روستاها رفته و در حال تکمیل است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: زمانی 150 هزار دانشجو وجود داشت اما امروز تعداد دانشجویان به حدود 4 میلیون نفر رسیده که بیانگر پیشرفت علم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز