خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان دانش آموزی مازندران:

32 هزار دانش آموز عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی مازندران هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۱۲

مدیر سازمان دانش آموزی مازندران از عضویت 32 هزار دانش آموز در تشکیلات دانش آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر قیصری در جمع خبرنگان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت سازمان دانش آموزی، این سازمان را یک نهاد عمومی غیر دولتی تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد و اظهار داشت: 1300 مربی و 32 هزار دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی مازندران هستند.

وی تربیت اجتماعی دانش آموزان را به همراه تعلیم مهم دانست و آن را از اهداف مهم سازمان دانش آموزی نام برد و افزود: حضور دانش آموزان در مجلس دانش آموزی از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی است.

مدیر سازمان دانش آموزی مازندران گفت: طرح گردشگری دانش آموزی با بهره گیری از مدارس شبانه روزی تعطیل شده اجرا می شود.

وی افزود: بنا به دستور وزارت آموزش و پرورش نظارت بر سرویس مدارس سازمان دانش آموزی واگذار شد که از سال تحصیلی آینده نظارت بر این فعالیت شروع می شود.

قیصری ادامه داد: در نگاه اول شاید به نظر کار اقتصادی بیاید اما نگاه ما نگاه فرهنگی است چرا که به سرویس مدارس نیز به عنوان بخشی از کلاس درس دانش آموزان نگاه می کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بهترین دستگاه برای ارتقاء و گسترش فرهنگ فعالیت های اجتماعی و گروهی آموزش و پرورش با حضور تعداد زیادی دانش آموزان است شاخه سمن های دانش آموزی در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: از آنجایی که سازمان دانش آموزی خود یک نهاد عمومی غیر دولتی است در شاخه دانش آموزی؛ سمن می تواند تاثیر گذار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز