خبرگزاری کار ایران

لیگ فوتسال در انتظار تعامل سرخابی‌ها

بازگشت استقلال و پرسپولیس به فوتسال کلید خورد؛ هیجان به سالن و سکو برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۸۶

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قصد دارند به لیگ فوتسال برگردند.

به گزارش ایلنا، خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس و استقلال می‌تواند وزن زیادی به فوتسال داده و به خصوص در تهران، سالن‌های خالی از تماشاگر را پر کنند.

این دو تیم در سالهای نه چندان دور در فوتسال تیمداری می‌کردند اما بی‌توجهی زیاد به این تیم‌ها باعث شد تا انحلال سرنوشت آن‌ها باشد. در سالهای اخیر هراز گاهی بحث بازگشت این دو باشگاه به تیمداری در فوتسال مطرح شد اما تلاش‌ها نتوانست به نتیجه بینجامد با این حال کمیته فنی و توسعه فوتسال در صدد احیای این دو تیم است.

این کمیته که به تازگی فعالیت خود را با اعضای جدید آغاز کرده انصاری فرد و ماجدی را مامور کرده تا پای میز مذاکره با مدیران دو باشگاه بنشینند. انصاری فرد به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی که سابقه مدیریت در این باشگاه را هم دارد می‌تواند با مدیران فعلی باشگاه مذاکره کرده و آن‌ها را برای تیمداری در فوتسال ترغیب کند.

میرشاد ماجدی نیز در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور دارد و مذاکره او با مدیران استقلال می‌تواند مثمرثمر باشد. اگر استقلال و پرسپولیس به فوتسال برگردند قطعا تاثیر زیادی در توجهات به این رشته خواهد داشت.

سپاهان اصفهان هم دیگر باشگاهی است که کمیته فنی قصد دارد از طریق مهدی تاج آن‌ها را برای حضور در فوتسال ترغیب کند.

پیش از این فولاد ماهان با پسوند سپاهان حمایت ضمنی این باشگاه را داشت اما فولاد مبارکه به طور کامل تیم فوتسالی نداشته و تاج قصد دارد مذاکراتی با آن‌ها برای حضور در فوتسال داشته باشد.

همچنین بازگرداندن تیم‌هایی مثل تاسیسات دریایی، دبیری تبریز و منصوری قرچک هم در برنامه این کمیته هست که به نظر می‌رسد جلب رضایت دو باشگاه خصوصی دبیری و منصوری قرچک کار آسان‌تری باشد و شاید شاهد حضور قریب الوقوع آن‌ها در فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشیم.

داوود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا کمیته فوتسال به دنبال این است که باشگاهی مانند سپاهان و دبیری تبریز را به لیگ برتر فوتسال بیاورد اظهار داشت: ما می‌خواهیم باشگاه‌های مطرح در فوتسال تیم داری کنند تا فوتسال رونق پیدا کند، ولی ما در اول کار هستیم. امیدواریم که این اتفاقات رخ بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز