خبرگزاری کار ایران

به میزبانی وزارت آموزش و پرورش؛

جشنواره سخنوران آرمانی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۵۳

هم‌زمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای نیل به آرمان‌های فرهنگی و پژوهشی کشور، جشنواره «سخنوران آرمانی» برای تبلور استعدادهای دانش آموزان و آینده‌سازان ایران از تاریخ 27 بهمن لغایت سوم اسفندماه در تالار فرهنگ وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رویداد «سخنوران آرمانی» فرصتی برای بالا بردن اعتماد به نفس، کشف استعدادها و افزایش بازده علمی و فرهنگی دانش‌آموزان در قالب یک سخنرانی جذاب و قانون‌مند است که با پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و با شعار “ایده‌ها ارزش گفتن دارند” برگزار و در پایان به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

این رویداد دانش آموزی با محوریت ایده‌پردازی علمی و سخنرانی برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان حاضر در این رویداد بر اساس علاقه‌‌مندی‌های علمی و ایده پردازی‌های خود برای آینده ایران دسته بندی می‌شود و بر همین اساس شعار این رویداد در چهلمین سال شکوفایی انقلاب اسلامی، "ایران آرمانی" انتخاب شده است.

 محسن توسلی دبیر اجرایی این جشنواره درباره جزئیات این رویداد فرهنگی آموزشی گفت:" این رویداد در قالب مسابقه ای برگزار می شود و در روز های برپایی دانش آموزان باید روی سن بیایند و سخنرانی ایراد کنند. هر دانش آموز باید موضوع سخنرانی‌اش را از قبل مشخص و از طریق سایت موسسه اعلام کند. با توجه به موضوعات اعلام شده وقت حدود ۵ دقیقه ای می دهیم که شرکت کنندگان در حضور سه نفر داور سخنرانی کنند .ملاک داوران این رویداد برای داوری اید‌ه‌های جدید و نحوه ایراد سخنرانی هر شرکت کننده است."

به گفته توسلی برای افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان حاضر در این رویداد و رسیدن شرکت‌‌کنندگان به سطح مطلوب برای ایراد سخنرانی و به منظور رعایت عدالت، روز چهارم بهمن کارگاهی با حضور نیما کرمی از مجریان نام‌آشنای کشور برگزار گردید و دانش‌آموزان با اصول سخنرانی‌، ‌فن بیان و اجرای صحنه‌ای آشنا شدند.

موسسه پژوهشی فرهنگی آرمان در طی برنامه ریزی برای برگزاری این همایش و به منظور شرکت دانش آموزان از تمامی اقشار جامعه و برقراری عدالت اجتماعی که یکی از شعارهای مهم نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران است ضمن مذاکرات مثبت با ارگان های مختلف توانست نظر مثبت مجموعه مدارس صبح رویش( کودکان کار) را برای شرکت دانش آموزان این مجموعه به صورت بورسیه در این همایش آموزشی جلب کند.

همچنین قابل ذکر است که انجمن اوتیسم حمایت همه جانبه خود را از برگزاری همایش فن بیان و اصول سخنرانی، اعلام کرده و در طی برگزاری این همایش با برپایی غرفه ای نسبت به آگاه سازی شرکت کنندگان و مدعوین محترم درباره بیماری اوتیسم اقدام می کند.

این رویداد از ۲۷ بهمن لغایت سوم اسفندماه سال جاری در تالار فرهنگ آموزش و پرورش استان تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وب سایت (ACRinst.com) مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در پایان به برگزیدگان و نفرات برتر این رویداد، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز