خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان خبر داد:

ثبت نام 5 هزار گیلانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۴۴

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان از ثبت نام نزدیک به 5 هزار نفر گیلان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی قربانیان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان اعلام کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور، 9 اسفند امسال در گیلان نیز برگزار می شود.

 وی با اشاره به اتمام زمان ثبت نام در این دوره از مسابقات اعلام کرد: چهار هزار و 823 گیلانی از طریق سایت quranedu.ir در این مسابقه قرآنی ثبت نام کردند.

قربانیان افزود: دو هزار و 547 نفر از این تعداد از طریق 16 نهاد همسو در برگزاری این مسابقات مانند موسسات قرآنی ، اداره زندانها، پایگاه های مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و ... ثبت نام کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: دو هزار و 276 نفر ثبت نام کنندگان از گیلان نیز از قرآن آموزان کلاسهای تشکیل شده در بقاع متبرکه استان هستند.
 
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان اذعان داشت: شهرهای رشت، لاهیجان و لنگرود بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان گیلانی را به خود اختصاص داده‌اند.
 
 وی یادآور شد: گیلان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در رتبه 14 کشوری قرار دارد.
 
قربانیان اظهار کرد: محل های برگزاری آزمون های شفاهی و کتبی حفظ و مفاهیم در چند روز آینده اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز