خبرگزاری کار ایران

رونمایی از اسناد توسعه استان تهران/ تعریف ۸۸۰ خدمت برای دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۶۸

صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اسناد توسعه استان تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم رونمایی از اسناد توسعه استان تهران با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، انوشیروان محسنی بندپی؛ استاندار تهران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در استانداری تهران صبح امروز برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه برای تدوین این سند ۱۸ ماه تلاش صورت گرفته است، گفت: اولین بخش از تدوین سند آمایش استان تهران با رویکرد استانی ملی و فراملی است، محوریت تدوین این سند نیز با دانشگاه تهران بوده است همچنین بخش دوم این اسناد تدوین سنتز آمایش منطقه‌ای استان‌های تهران، البرز و قم است.

وی ادامه داد: تدوین سند توسعه استان تهران در استان تهران رویکردی از شهرستان به استان داشته است و در ابتدا در ۱۶ شهرستان استان کارگروه‌هایی تشکیل و سپس نتایج این کارگران در شورای عالی استان بررسی شده‌ است.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: استقرار بودجه ریزی بر مبنای عملکرد سومین برنامه سند توسعه استان تهران است استقرار بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد برای ۲۶ دستگاه اجرایی به پایان رسید همچنین ۸۸۰ خدمت تعریف شده برای دستگاه‌های اجرایی استان‌ها تدوین تعیین و ابلاغ شده است محوریت تدوین این سند نیز با دانشگاه تهران بوده است.

ترکی با اشاره به طرح خدمات ویژه شهروندی در این سند خاطرنشان کرد: سند پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در استان تهران برای اولین بار با محوریت سازمان بهزیستی و ۴۵ دستگاه اجرایی دیگر تدوین شده است و دانشگاه دانشکده علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی تهران این سند را تبیین کرده است همچنین سامانه اطلاعات آماری استان تهران که شامل مدرن سازی نظام آماری استان تهران است در این سند تدوین شده و ۶۲۰۰ شاخص اطلاعاتی در این سامانه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز