خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری تهران مطرح کرد:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور/ ساخت ۲۰ هزار کلاس درس در استان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۲۰

سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه این استان یکی از محروم ترین استان های کشور محسوب می شود، گفت: به زودی ۲۰ هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا، شکرالله حسن بیگی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان‌های استان تهران در حوزه آموزش و پرورش با محرومیت های بی‌شماری مواجه هستند و اکثر مدارس به صورت دو نوبته اداره می شود.

وی با بیان اینکه فردی که از بیرون به استان تهران نگاهی دارد ، از آن به عنوان یکی از برخوردارترین مناطق کشور یادمی‌کنند، گفت: واقعیت این است تهران در بسیاری از شاخص‌های‌توسعه بی‌بهره و یکی از محروم‌ترین استان های کشور است.

حسن بیگی افزود : امروز برخی از شهرستان های استان تهران با داشتن بیش از 400 هزار نفر جمعیت از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی و برخی دیگر از داشتن تخت بیمارستانی دولتی محروم است و بخش خصوصی به ساخت برخی از مراکز درمانی در آن اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در جلسه تخصصی پیگیری فضاهای آموزشی مدارس استان تهران که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران و فرمانداران شهرستانها برگزار شد، احداث 20 هزار کلاس درس در دستور کار قرار گرفت و سهم هر شهرستان مشخص شد.

سرپرست استانداری تهران گفت: این که ظاهر استان تهران، این بخش از کشور را استانی برخوردار نمایش می‌دهد باعث شده تا بسیاری از خیرین استان تهران نیز برای ساخت مراکز درمانی یا مدرسه ، دیگر استان ها را هدف قرار دهند و در خود استان مدرسه نسازند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی مسئولان استانداری در شهرستان‌های استان تهران گفت: در دوره استاندار سابق تهران، جلسات تخصصی در قالب سفرهای شهرستانی برگزار شده و مصوباتی به تصویب رسیده که پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار داشته و فراموش نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز