خبرگزاری کار ایران

اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران برابر صربستان

پیروزی پرگل شاگردان ناظم الشریعه برابر صربستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۶۳

تیم ملی فوتسال در اولین دیدار خود برابر صربستان به پیروزی ۶ بر سه رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی از ساعت ۲۱:۳۰ دیشب (دوشنبه) به مصاف صربستان رفت و در زمین حریف به پیروزی پرگل ۶ بر سه رسید.

در این بازی صربستان در دقیقه ۵ به گل رسید اما در ادامه سعید احمدعباسی(دقیقه ۸)- حسین طیبی(دقیقه ۱۲)- محمد شجری(دقیقه ۱۴)برای ایران گلزنی کردند تا نیمه نخست با پیروزی سه بر یک ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز مسلم اولاد قباد(دقیقه ۲۹) و سعید احمدعباسی(دقیقه ۳۰) گل های چهارم و پنجم ایران را زدند. سپس گل دوم صربستان در دقیقه ۳۳ وارد دروازه سپهر محمدی شد. در ادامه بازهم احمد عباسی با از پیش روی برداشتن دروازه بان صربستان، گلزنی کرد در دقیقه ۳۸ سه گله شد. گل سوم صربستان نیز در یک دقیقه پایانی به ثمر رسید تا به این ترتیب ملی پوشان ایران در نخستین دیدار مقابل حریف اروپایی خود به برتری ۶ بر ۳ برسند.

فوتسال صربستان در رده پانزدهم و ایران در رده ششم جهان قرار دارد.

قضاوت بازی امروز را علی حفیظی از ایران به عهده داشت و با سوت هایش بارها مورد اعتراض صرب ها قرار گرفت. تیم ملی فوتسال ایران امروز(سه شنبه) نیز به مصاف صربستان می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز