خبرگزاری کار ایران

با وحید شمسایی لجبازی نکنید و به تیم ملی دعوتش کنید

حسین شمس: برکناری افضل اشتباه بود/ تمایلی ندارم به گیتی پسند بروم

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۷۰۳

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از شرایط لیگ برتر و تیم ملی می‌گوید.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته میان گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی را ندیدم ولی خبر دار شدم که بعد از پایان بازی کادرفنی گیتی‌پسند برکنار شد. به نظر من عجله کردند و نباید به این زودی تصمیم می‌گرفتند. افضل از سرمایه‌های فوتسال است و هر تیمی بوده نتایج خوبی گرفته است و از این به بعد هر جا که باشد برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه از او به عنوان گزینه هدایت گیتی‌پسند نام برده می‌شود عنوان کرد: تا این لحظه با من هیچ صحبتی در این زمینه نشده است و فکر نمی‌کنم گزینه هدایت این تیم باشم. ضمن اینکه خودم هم تمایلی ندارم جانشین افضل شوم. در حال حاضر در فدراسیون فوتبال مسئولیت دارم و همراه تیم ناشنوایان هستم و اولویت من هم همین مسئولیت‌هایی است که در حال حاضر بر عهده دارم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد شرایط حال حاضر لیگ برتر گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته تیم‌های بالای جدول خیلی زود از سایرین فاصله گرفتند و فکر می‌کنم به جز 3 تیم بالای جدول یعنی تاسیسات دریایی، گیتی‌پسند و مس سونگون سایر تیم‌ها شانسی برای قهرمانی نداشته باشند چرا که اختلاف امتیاز زیاد شده است.

شمس در مورد شرایط تیم ملی فوتسال هم عنوان کرد: شرایط تیم ملی را خوب می‌بینم و ناظم الشریعه تیم خوبی آماده کرده است و امیدوارم در بهمن ماه بتوانند از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنند. تیم ما یک سر و گردن از سایر تیم‌های آسیایی بالا تر است و بازیکنان خوبی هم داریم. فقط جای چند بازیکن را در تیم ملی خال می‌بینم، محمد کشاورز، مصطفی نظری و وحید شمسایی بدون توجه به شرایط سنی در حال حاضر خوب عمل می‌کنند و باید دعوت شوند.

وی افزود: شمسایی در حال حاضر در هر بازی 2-3 گل می‌زند و خیلی آماده است، در اردوهای اخیر می‌توانستیم او را دعوت کنیم تا بتواند از رکوردش برابر فالکائو دفاع کند و آمارش را بالا ببرد. وقتی یک بازیکن آماده است چرا باید با او لج کنیم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز