خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان گیلان:

صنعت به همدلی و پشتیبانی همه دستگاه ها نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۷۴

فرهاد دلق پوش طی نشست سه جانبه نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت در شرکت تالک ایرانیان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و اشاره به تقارن این دهه با ایام فاطمیه به بررسی مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایان پرداخت.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور گفت: در شرایط کنونی راهبرد «اصلاحات اقتصادی با رویکرد رشد اقتصادی پویا، ‌پایدار و اشتغال زا» ضرورتی اجتناب ناپذیر است. این شرایط ایجاب می‌کند که سیاست‌های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده با اقتصاد جهانی و تحکیم بنیان ‌های اقتصاد صورت پذیرد.

وی افزود: قطعا این راهبرد از طریق، توسعه بخش خصوصی، ایجاد بستر مناسب برای خصوصی سازی، بازنگری سیاست های پولی، بانکی، ارزی و تجاری هوشمند و سیاست ‌های حمایتی، پی گرفته خواهد شد.

دلق پوش پیرامون ضرورت استفاده از ظرفیت بالای استان گیلان بعنوان استان مرزی، گفت: قطعاً با توجه به ظرفیت‌های این استان گیلان با توجه به مرز مشترک با آذربایجان باید بیش از دیگر نقاط مورد توجه قرار گیرد. بنابراین در شرایط کنونی یکی از مهمترین مسائل، بالا بردن ظرفیت اقتصادی استان از نظر پویایی در تولید است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز