خبرگزاری کار ایران

افتتاح 118 پروژه همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۵۶

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از بهره برداری 118 پروژه آموزشی و تاسیسات گرمایشی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از بهره برداری 118 پروژه آموزشی و تاسیسات گرمایشی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه(س)و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه(س)فرصتی برای ترویج فرهنگ  مقدس فاطمی و تببین فرهنگ  و دستاورده های انقلاب اسلامی  به جهانیان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان  با اشاره به پروژه های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر امسال افزود: 118 پروژه آموزشی و عمرانی با اعتبار بیش از14میلیارد ریال در شهرستان های استان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

 مقدم تصریح کرد: این تعداد پروژه ها شامل 6 فضای آموزشی با 38 کلاس درس با اعتباری بالغ بر60میلیارد ریال، آسفالت محوطه 24 مدرسه و استاندارد سازی سیستم‌ های گرمایشی 111پروژه آموزشی می‌باشند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان  با بیان این که بنیاد برکت در سال جاری 22 پروژه مدرسه سازی با 159 کلاس درس در استان گیلان در دست احداث یا تکمیل داشته، تصریح کرد: از این تعداد 10پروژه افتتاح شده و 10 مدرسه با 69 کلاس درس تا مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسند  و دو پروژه باقی مانده نیز قبل از سال جدید افتتاح می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز