خبرگزاری کار ایران

سردار هادیانفر:

کارکنان باید در کارها خلاقیت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۸۷

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا برقراری و حفظ امنیت در کشور است، گفت: جز با حفظ ارزش‌ها این امر محقق نمی شود.

به گزارش ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر در مراسم فارغ التحصیلی سی و نهمین دوره دانشجویان پلیس فتا در دانشگاه علوم انتظامی امین، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید همواره نگرش مثبت، ارتباط موثر و یادگیری مادام العمر را مدنظر قرار دهند از طرفی همکاران ما در پلیس فتا نیز باید تلاشی مضاعف در آموزش های تخصصی و زبان داشته باشند.

وی افزود: کارکنان باید همواره در کارها خلاقیت داشته باشند و با ترسیم ذهنی و تطبیق امور با واقعیت ها مشکلات را حل کنند. باید برای هر سال خودشان برنامه داشته باشند یعنی باید بدانند کجا هستیم، به کجا باید برسیم و یا به عبارت دیگر استراتژی راهبردی داشته باشند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا بیان کرد: سلامتی مبنای تمام آرزو هاست و ورزش یکی از روش های تکامل جسمانی ، روانی و اجتماعی می باشد لذا بر ورزش اهتمام ویژه داشته باشید.

وی در پایان گفت: تشکر از خداوند را فراموش نکنید و اگر وجدان راحت و آرامش می خواهید امور مردم را به صورت خیر خواهانه و خدا پسندانه انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز