خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۱۴

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از ۱۵ بهمن در قزوین برگزار می‌شود.

هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهارداشت: دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین و زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای ایمان و بر محور رهبری آفریده است.

طاهرخانی افزود: با عنایت به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین و ستاد دهه فجر استان از ۱۵ لغایت ۱۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و برخی از دستگاههای اجرایی استان در این نمایشگاه حضور دارند و بخشی از فعالیتهای خود را ارائه خواهند کرد.

طاهرخانی گفت: تعمیق باورها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های والای امام خمینی (ره)، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی در مدت برگزاری از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز