خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد:

رصد کوچکترین پهباد تا بزرگترین هواپیماها در آسمان شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۳۰

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: کوچکترین پهباد تا بزرگترین هواپیماها در آسمان شرق کشور و اطراف آن رصد می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ارسلان پرویز در نمایشگاه دستاوردهای ارشد نظامی آجا در منطقه پدافند هوایی شرق گفت: کوچکترین پرنده در آسمان و حتی در نزدیکی و محدوده آسمان شرق از سوی فرزندان این ملت در منطقه پدافند هوایی شرق کشور رصد می شود.
 
پرویز افزود: بدون شک با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و با اراده و قدرت فرزندان ایران اسلامی از نظر اراده و تجهیزات به لطف خدا از پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری، موشکی، زمین به هوا و شنود در طیف و انواع فرکانس‌های مختلف برخورداریم.
 
وی گفت: حتی اگر در 40 یا 50 کیلومتری مرزهای جمهوری اسلامی ایران هرگونه پرنده‌ای بخواهد به گستره آسمان ما نزدیک شود در وهله اول با اخطارهای پدافند هوایی مواجه می‌شوند و در وهله دوم برخورد جدی با آنها صورت می‌گیرد.
 
فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور همچنین گفت: در این نمایشگاه تجهیزات بسیار اندکی و تنها گوشه‌ای از این توانمندی‌ها که قابل مشاهده برای عموم باشد به نمایش گذاشته شده است.
 
سرهنگ ارسلان پرویز افزود: تمام این تجهیزات پیشرفته که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است بومی بوده و به دست توانمند کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران و با کمک صنعت و دانشگاه ها ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز