خبرگزاری کار ایران

حاجیلو رفتنی شد

مجیدی حوالی نیمکت استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۴۸

اصغر حاجیلو بعد از اردوی ترکیه دیگر در اطراف استقلال آفتابی نشد.

به گزارش ایلنا، اخبار و شنیده‌ها حکایت از این داشت که اختلاف وینفرد شفر با عمو اصغر که مشکل مسلط نبودن به زبان انگلیسی داشت به اوج خود رسیده بود و اتفاقاتی که در اردوی آنتالیا افتاد و بیانیه بازیکنان باعث شد تا رابطه سرپرست تیم با باشگاه و بخشی از بازیکنان هم شکر آب شود.

از همان موقع طبق شایعاتی که از مدت‌ها قبل هم به گوش می‌رسید بحث برکناری و قطع همکاری استقلال و حاجیلو بر سر زبان‌ها افتاد و می‌گفتند که او قهر کرده است. سکوت باشگاه و حاحیلو نشان می‌داد این شایعات و شنیده‌ها چندان دور از واقعیت نیست.

تنها جواب و توجیه غیررسمی برای غیبت طولانی حاجیلو سرما خوردگی شدید او بود! حالا خبر می‌رسد عمواصغر به دلیل مشکل قلبی قرار است جراحی شود و با توجه به وضعیت جسمانی که دارد نمی‌تواند به کارش در استقلال ادامه دهد.

درباره جانشین احتمالی اصغر حاجیلو از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌هایی مطرح بود. ابتدا از میرشاد ماجدی به عنوان گزینه اصلی باشگاه نام برده شد. حالا که میرشاد در هیات مدیره است عملا از بین گزینه‌های احتمالی حذف شده است.

این روزها صحبت از بازگشت فرزاد مجیدی به نیمکت استقلال به عنوان سرپرست است. لیگ پانزدهم که مرحوم منصور پورحیدری به دلیل شدت بیماری نتوانست به کارش در تیم ادامه دهد، فرزاد که دستیار پرویز مظلومی بود جای منصورخان را گرفت.

اما با آمدن علیرضا منصوریان  سرپرستی تیم به نصرا... عبداللهی رسید. با توجه به این موضوع شنیده می‌شود برادر فرهاد و عمونصی گزینه‌های اصلی برای سرپرستی دوباره در تیم استقلال هستند. قبل از بازگشت فرهاد خبر می‌رسید که برادران مجیدی با هم برمی‌گردند. فرهاد که آمد، فرزاد هم چند روز قبل از همکاری با نساجی و مجید جلالی انصراف داد تا شایعه بازگشتش به جمع آبی‌ها قوت بگیرد.

اگر یکسری مصلحت‌اندیشی‌ها و ترس و نگرانی مدیران و فرهاد از حاشیه‌های احتمالی که ممکن است از بیرون برای تیم ایجاد کنند مانع نشود، از حالا می‌شد گفت که فرزاد برمی‌گردد. اما خب شاید برای حفظ آرامش دوباره عمونصی به جایگاه سرپرستی تیم برگردد و بازهم با شفر کار کند.

حتی شده به صورت موقتی تا تیم مسیر خودش را پیدا کند. به هرحال آنچه که قطعی به نظر می‌رسد رفتن عمواصغر است و فرزاد مجیدی و نصرا... عبداللهی هم بیش از همه شانس دارند تا دوباره به عنوان سرپرست روی نیمکت آبی‌ها برگردند. درسال‌های اخیر علی نظری جویباری، میرشاد ماجدی، مرحوم منصور پورحیدری، فرزاد مجیدی، اصغر حاجیلو و نصرا... عبداللهی سرپرست تیم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز