خبرگزاری کار ایران

تیم ملی پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد

حاجیلو: حضور مجیدی در کادر فنی بهترین اتفاق بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۵۹

اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال حضور فرهاد مجیدی در استقلال را به فال نیک می‌گیرد و معتقد است یکی از بهترین اتفاقات ممکن بود.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال حضور فرهاد مجیدی در استقلال را به فال نیک می‌گیرد و معتقد است یکی از بهترین اتفاقات ممکن بود.

با سرپرست آبی‌ها درخصوص شرایط تیم، اردوی تیم در قطر و همچنین بحث حضور جباروف در استقلال صحبت کردیم.

از شرایط استقلال چه خبر؟

به دلیل اینکه تیم ملی بازی‌های جام ملت‌های آسیا را در پیش دارد، تمرینات‌مان را کمی دیرتر آغاز خواهیم کرد. به زودی دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد. این تعطیلات زیاد برای ما خوب نبود زیرا ما در چهار، پنج بازی آخر نیم‌فصل اول در بهترین شرایط بودیم و تازه بردهای‌مان شروع شده بود و اگر کمی بازی‌ها ادامه داشت، شاید الان صدر جدول بودیم.

اما خیلی از تیم‌ها تعطیلات را به نفع خودشان می‌دانند زیرا اعتقاد دارند تیم‌شان به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کند.

شاید این یکی از دلایل باشد اما خب زمان تعطیلات هم زیاد است. تیم ما در بهترین شرایط بود. بازیکنان هم تاکتیک‌های موردنظر شفر را در زمین انجام می‌دادند و به یک هماهنگی بسیار خوبی دست پیدا کرده بودند.

این روزها بحث حضور جباروف در استقلال است اما این بازیکن اعلام کرده که ابتدا قرارداد می‌بندد و سپس در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند.

همه بازیکنان باید در تست‌های پزشکی شرکت کنند. این خواسته شفر بوده و همه باید از آن تبعیت کنند. جباروف هم باید تست پزشکی دهد تا از وضعیتش کاملا آگاه شویم. امیدوارم هرچه زودتر او به تهران بیاید و قراردادش را با استقلال امضا کند و فصل بعد در خدمت وی باشیم.

فرهاد مجیدی هم به عنوان مربی در استقلال مشغول به کار شد.

یکی از بهترین‌ اتفاقاتی که می‌شد بیفتد، حضور مجیدی در کادر فنی استقلال بود. او از نظر روحی خیلی به بازیکنان کمک می‌کند و شفر بهترین تصمیم را در این زمینه گرفته است. تجربیات مجیدی خیلی به استقلال کمک می‌کند. هواداران استقلال هم مجیدی را خیلی دوست دارند و این خودش یک امتیاز مثبت برای ما و استقلال محسوب می‌شود.

زمان اردوی‌تان مشخص شده است؟

قرار است یک اردوی دو هفته‌ای را در قطر برگزار کنیم. به دنبال انجام چند بازی دوستانه هستیم زیرا ما همین یک اردو را خواهیم داشت. بحث اردوهای داخلی هم کاملا منتفی است.

تیم ملی امروز باید در اولین گام به مصاف یمن برود.

فکر می‌کنم تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را داشته باشد زیرا بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند و حتی بازیکنان جوان هم از تجربه بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث می‌شود که کی‌روش خیالش راحت شود. امیدوارم بالاخره بتوانیم بعد از سال‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز