خبرگزاری کار ایران

تابش: ساسان نگران جایگاهش بود جدا شد و رفت/ از سپاهان انتظاری غیر از قهرمانی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۰۱

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،سپاهان با تجهیز خودش در نیم فصل و اردوی تدارکاتی خیلی خوبی که در ترکیه داشت به زعم مدیرعامل این تیم آمادگی یک شروع خوب در نیمه دوم لیگ هجدهم را دارد. مسعود تابش از اظهارنظرهای مایلی‌کهن که این بار به سرمربی سپاهان تاخته زیاد تعجب نمی‌کند و به او توصیه دارد به جای گیر دادن و تخریب به دنبال سازندگی و ارایه یک راهکار باشد. مدیرعامل سپاهان در این گفتگو درخصوص جدایی ساسان انصاری و جذب محسن مسلمان  صحبت کرد.

شرایط آماده‌سازی سپاهان برای نیم‌فصل دوم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط تیم خوب است و اردوی خیلی مناسب و با کیفیتی را در ترکیه برگزار کرد. سه بازی دوستانه در این کشور برگزار کردیم که در بازی آخر حضور داشتم و شاهد تلاش و کیفیت بالای کار تیم برای آماده‌سازی بودم.

در نقل و انتقالات نیم فصل هم فعال بودید. خواسته‌های کادرفنی و شخص امیر قلعه‌نویی برآورده شد؟

تمام بازیکنانی که ما به مجموعه سپاهان اضافه کردیم همه دقیقا خواسته و نیاز کادرفنی بود و طبق برنامه‌ریزی آنها بازیکنان جذب شدند. این اتفاق مثل ابتدای فصل است و هر بازیکنی که کادرفنی نیاز داشت به خدمت گرفتیم، حالا هم به همین نحو عمل کردیم چون مسوولیت تیم درخصوص بازیکنان برعهده کادرفنی است.

درخصوص هزینه‌های جذب بازیکن در نیم‌فصل همان تیم پنجم لیگ هستید که قلعه‌نویی روی آن تاکید دارد یا شرایط فرق کرده است؟

در این خصوص باید بگویم ما در مجموعه سپاهان بازیکنانی را گرفتیم که با وجود کیفیتی که داشتند هیچ ریخت و پاشی برای آنها نشد. به همین خاطر اگر الان ششمین تیم لیگ برتر از نظر هزینه نشده باشیم همان پنجم باقی مانده‌ایم.

ماجرای جدایی ساسان انصاری که گفته شد به دلیل شکایت تراکتورسازی از سپاهان به خاطر مسلمی‌پور این بازیکن را معامله کردید، درست است؟

به هیچ وجه این طور نیست و معامله‌ای در کار نبوده است. قرارداد مسلمی پور یکسری ابهامات داشت چون دو قرارداد با باشگاه تراکتورسازی امضا کرده بود و آنها روی قرارداد اول تاکید داشتند. این بازیکن را ما ابتدای فصل می‌خواستیم و به عنوان بازیکن آزاد او را به خدمت گرفتیم. در این خصوص حتی از فدراسیون هم استعلام و منتظر تعیین تکلیف بودیم تا بعد که اعلام شد مشکلی نیست با او قرارداد امضا کنیم. با توجه به اتفاقات افتاده ما هیچ معامله‌ای با تراکتورسازی بر سر این بازیکن نداشتیم که به‌خاطر آن بخواهیم ساسان انصاری را به آنها بدهیم. ساسان خودش اصرار به جدایی داشت و بعد از توافق با باشگاه از ما جدا شد و بازهم تاکید می‌کنم هیچ معامله‌ای در میان نبوده است.

اما اینکه او به تراکتورسازی رفت این شائبه معامله را خیلی پررنگ کرد.

به هیچ وجه و به اندازه سر سوزنی این مباحث در این زمینه مطرح نبوده است. سپاهان مهدی‌زاده و مسلمی‌پور را از ابتدای فصل می‌خواست و یکی، دو ماه قبل با آنها مذاکره داشتیم. مجموعه‌های سپاهان و تراکتورسازی از گذشته روابط خوبی داشتند و این تعامل ما با دیگر باشگاه‌های لیگ برتری هم وجود دارد. در این زمینه اگر یادتان باشد درخصوص سعید آقایی هم توانستیم با تعامل و توافقات لازم کار را پیش ببریم.

ساسان خودش خواست جدا شود یا کادرفنی او را نخواست؟

این بازیکن با توجه به نفرات به کار گرفته شده از سوی کادرفنی و همچنین بازیکنانی که جذب شدند، تمایل به جدایی داشت. ساسان انصاری این احساس را داشت که بازی به او نمی‌رسد و با صحبت با کادرفنی و توافق با باشگاه از مجموعه سپاهان جدا شد.

جذب محسن مسلمان را چطور می‌بینید. شما که خیلی مایل بودید و با این اوصاف فکر می‌کنید بتواند به سپاهان کمک کند؟

محسن مسلمان بازیکن خوب و بزرگی است و این طبیعی است که یک فوتبالیست بعضی وقت‌ها در تیم به بن بست برسد. من صحبتی بابت مسلمان داشتم که به هیچ وجه خوب منعکس نشد. من در آن صحبت اعلام کردم که ابتدای فصل هم باشگاه و هم آقای قلعه‌نویی مایل به جذب مسلمان بودیم اما شرایط جور نشد و حالا بعد از اعلام اینکه از ذوب‌آهن خداحافظی کرد او را به خدمت گرفتیم.

هواداران ذوب‌آهن و برخی از اهالی فوتبال معتقدند فوتبال مسلمان تمام شده و باید خداحافظی کند.

خداحافظی؟! مگر می‌شود بازیکنی با 27 سال حرف از خداحافظی بزند. فوتبال مسلمان تمام نشده و به نظرم او این نیم فصل و فصل آینده می‌تواند اوج فوتبال خودش را در سپاهان و در کنار امیر قلعه نویی تجربه کند. ما به این مساله مطمئن هستیم و شک نداریم او می‌تواند موفق باشد.

پس این بهترین تجربه فوتبال مسلمان در سپاهان است یعنی انتظار شما قهرمانی از تیم قلعه‌نویی است و به آن خیلی امیدوار هستید؟

ما از ابتدا هم به قهرمانی سپاهان امیدوار بودیم و الان هم انگیزه و تلاش تیم برای رسیدن به این عنوان است. شرایط سپاهان همیشه این‌طور است که باید در مسیر موفقیت و قهرمانی باشد و انتظاری غیر از آن نیست. با این حال هیچ تیمی نمی‌تواند از پیش خودش را قهرمان بداند چون کار سخت است اما تلاش‌ها همه برای رسیدن به این خواسته است. امیدوارم با این حمایت‌ها، کادرفنی با کیفیت و بازیکنان خوبی که داریم این مساله اتفاق بیفتد و جام قهرمانی را سپاهان که شایستگی آن را دارد، به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز