خبرگزاری کار ایران

تابش: حاضریم مسلمی‌پور را به تراکتورسازی برگردانیم/ قربانی را می‌خواهیم ولی گرو را نه

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۶۴

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مهندس تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان، پیرامون جذب بازیکنان جدید و اردوی آماده سازی تیم فوتبال سپاهان عنوان نمود:

* مشغول نقل و انتقالات هستیم. در نیم فصل نمی‌شود تغییرات وسیعی در تیم ایجاد کرد چون ممکن است از آنطرف پشت بام به زمین بیافتیم. هماهنگی بازیکنان هم مهم است. اهل بمب ترکاندن نیستیم و در نقاطی که نیاز به تقویت داشته باشیم، اقدام می‌کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم و نشانه‌اش هم این است که قهرمان نیم فصل شدیم.

* اسامی زیادی در نقل و انتقالات مطرح می‌شود ولی قطعیت ندارد. هر موقع به نتیجه رسیدیم خودمان اعلام می‌کنیم. بعضی بازیکنان با تیم‌های داخلی قراداد دارند و جذبشان سخت است. اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم و با درخواست‌های معقول و اصولی موافقت شد، جابجایی صورت می‌‌گیرد اما هنوز جذب بازیکنی قطعی نشده است.

* علی قربانی یکی از گزینه‌های کادرفنی ما برای نیم فصل است. درباره الحاجی گرو هم باید بگویم قضاوتی راجع به نحوه بازی او در استقلال نداریم ولی مورد نظر کادر فنی ما نبوده و نیست.

* داریم شرایط را برای برگزاری یک اردوی آماده سازی بررسی می‌کنیم. جزیره کیش یکی از گزینه‌های ما برای برپایی اردو است ولی باید ببینیم وضعیت زمین کیش چطور است. شنیده‌ایم زمین چمن جزیره کیش وضعیت خوبی ندارد. اگر اینطور باشد فکر دیگری می‌کنیم.

* نباید در دوران آماده سازی بازیکنانمان دچار مصدومیت شوند. برای اردوی خارجی هم باید ارزیابی داشته باشیم. ممکن است بتوانیم اسپانسر بگیریم و راهی یک اردوی خارجی شویم. تا الان چیزی قطعی نشده است.

* ما از فدراسیون فوتبال این موضوع را استعلام می‌کنیم و اگر آنها به ما گفتند مسلمی‌پور بازیکن تراکتورسازی است این بازیکن را به باشگاهش برمی‌گردانیم. ما هنوز قراردادمان را با این بازیکن ثبت نکردیم و مسائل قانونی و حقوقی را خوب می‌دانیم. تابع قانون و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال در این مورد هستیم تا تکلیف همه چیز مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز