خبرگزاری کار ایران

علیخانی خبر داد:

۸ میلیارد تومان درآمد شهرداری از محل عوارض تردد در محدوده زوج و فرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۴۴۲

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شنیده ام که درآمد شهرداری از محل عوارض تردد در طرح زوج و فرد در سال جاری ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صدوبیستمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اخذ عوارض از خودروهایی که در محدوده زوج و فرد تردد می‌کنند، غیرقانونی است.

وی در مورد اخذ عوارض از محدوده طرح زوج و فرد، گفت‌: شهرداری باید پول‌هایی را که به ناحق گرفته است به آنان برگرداند.

او با اشاره به اینکه در صورت باز نگرداندن پول شهروندان، آنها می‌توانند به مراجع قانونی شکایت کنند، گفت: شنیده ام که شهرداری از این محل حدود هشت میلیارد تومان درآمد اخذ کرده است، اما باید این پول‌ها باید به مردم پس داده شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران این موضوع قید شده است، در این باره توضیح داد: عوارض در نظر گرفته شده برای محدوده طرح ترافیک است و یک تبصره از مصوبه را عده‌ای مبهم می‌دانند و این تبصره به این منظور لحاظ شده است تا کسانی که در روز مخالف پلاک مجوز طرح ترافیک را تهیه می‌کنند برای ورود به طرح مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز