خبرگزاری کار ایران

دژاگه: باورمان نمی شود به ژاپن باختیم / هنوز برای خداحافظی تصمیم نگرفتم

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۲۷۳

اشکان دژآگه که در جام ملت‌های امارات نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته بود، در پایان نتوانست به نتیجه مدنظر در جدال با ژاپن دست یابد و با شکست در نیمه نهایی به کار پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاپیتان تیم ملی با تمجید از نمایش ژاپن برابر تیم ملی ایران، اعلام کرد: فکر می کنم معلوم است که ژاپن تیم خوبی بود و همه می دانستیم. فکر می کنم نتیجه 3 ـ صفر عادلانه نبود چون بعد از گل اول ما مجبور شدیم باز بازی کنیم تا قبل از گل اما بازی خوب بود و ما می توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: اگر توپ سردار گل می شد بازی عوض می شد ولی متاسفانه فوتبال اینطوری است. الان هم برای ما فکر کردن به بازی درد دارد. از تمام هواداران تشکر می کنم ولی خب با همدیگر می بازیم و با همدیگر می بریم. 

دژاگه در مورد اینکه در رختکن صحبتی انجام شده یا خیر بیان کرد: تمام بازیکنان ناراحت هستند، همین الان هم سخت است. هرچقدر به بازی فکر می کنیم باورمان نمی شود. 

کاپیتان تیم ملی در مورد صحنه پنالتی هم توضیح داد: فکر نمی کردم داور پنالتی بگیرد چون وقتی وار می گیرند و داور می رود برای چک معمولا نمی گیرند چون پورعلی هم  دستش را باز نکرده بود ولی متاسفانه باختیم. درد دارد ولی اتفاق افتاده.

دژاگه در مورد شایعاتی که در مورد خداحافظی‌اش شنیده می شود گفت: نه من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. 

وی در پایان در مورد اینکه کی روش باید بماند یا برود هم بیان کرد: همیشه گفته ام کی روش برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده و هرکس که فوتبال را بشناسد و بلد باشد، می فهمد که چقدر به فوتبال ایران کمک کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز