خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور/ احتمال وقوع سیل در استان‌های غربی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۴۱

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در اغلب شهرهای کشور به ویژه مناطق غرب و شمال کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرسرکرده با بیان این مطلب افزود: پیش‌بینی می‌شود امروز همچنان بارش‌ها در نواحی غربی، شمالی و سواحل دریای خزر ادامه داشته باشد و بارش‌ها در برخی نواحی مانند خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین در استان‌هایی مانند ایلام ، کرمانشاه ، کردستان با شدت بیشتر و به سیلابی شدن و بالا آمدن آب رودخانه‌ها منجر شود.

وی ادامه داد: همچنین بارش را در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان، حاشیه جنوبی دامنه های البرز از جمله استان قزوین ، البرز و تهران و شمال سمنان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گفت : بارش‌ها در نواحی و سواحل دریای خزر از جمله گیلان، مازندران و گلستان نیز از امروز آغاز خواهد شد و با توجه به سردی هوا پیش‌بینی می‌شود طی 24 ساعت آینده بارش‌ها در نواحی سردسیر و کوهستانی و دامنه‌های البرز و زاگرس به شکل برف باشد که این موضوع می تواند منجر به اختلال در تردد جاده ای شود.

وی گفت: برای نواحی جنوب وزش باد و آب‌های دریای خزر و خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

سرکرده افزود: در تهران نیز بارش ها ادامه خواهد داشت و برای شمال استان تهران عمدتا به صورت برف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز