خبرگزاری کار ایران

دیوان شعر «جذبه موسوی» رونمایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۴۴

مراسم رونمایی از دیوان شعر «جذبه موسوی» عصر چهارشنبه دهم بهمن‌ماه، در سالن همایش‌های آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از دیوان شعر «جذبه موسوی» عصر چهارشنبه دهم بهمن‌ماه، در سالن همایش‌های آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

از دیوان شعر «جذبه موسوی» و نسخه‌های خطی نفیس به خط زنده‌یاد آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی، امام جمعه فقید لارستان، با حضور جمعی زیادی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر، شاعران، مداحان اهل بیت رونمایی می‌شود.

مراسم بزرگداشت و رونمایی از «جذبه موسوی» دیوان شعر فاخر آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌اللهی امام جمعه فقید لارستان و نمایشگاه «نگارستان موسوی» از آثار و نسخه‌های خطی وی، عصر چهارشنبه 10 بهمن در سالن همایش‌های آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

رونمایی از «جذبه موسوی» با هدف آشنایی با شخصیت آیت‌الله حاج سیدعبدالعلی آیت‌الهی و جایگاه هنر در زندگی ایشان انجام می‌شود و نمایشگاه «نگارستان موسوی» از آثار ایشان همزمان با این مراسم در موزه آرشیو ملی ایران برگزار و در معرض بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

گردآوری این اثر که توسط حسین صبورایی انجام شده با مقدمه حسین الهی قمشه‌ای نگاشته شده است.

همچنین نمایشگاهی از آثار خوشنویسی آیت‌الله حاج سیدعبدالعلی آیت‌الهی در موزه آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با این مراسم برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز