خبرگزاری کار ایران

بنایی در تذکری:

دولت باید از نگاه به مرکز دست بردارد/ جناح‌های سیاسی بر موضوعات اساسی تمرکز کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۹۰

یک نماینده مجلس تاکید کرد: در مقطع کنونی ضرورت دارد که دولت به موضوعات اصلی از جمله اشتغال و اقتصاد بپردازد و از هرگونه حاشیه پردازی اجتناب کند، مردم در شرایط کنونی فقط از دولتمردان کار می خواهند. دولت باید از نگاه به مرکز دست بردارد و نگاهی حمایتی به نخبگانی که در روستاها زمینه بروز و ظهور آنها وجود دارد، داشته باشد و از این نخبگان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمید بنایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جناح های مختلف سیاسی درخواست کرد که در شرایط خاص به جای جناح گرایی به فکر مصلحت کشور و مردم باشند و بر موضوعات اساسی تمرکز کنند.

وی همچنین از قوه قضائیه خواست تا در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بر مواضع قاطع خود استوار باشد و اظهار کرد: از وزارت امور خارجه نیز درخواست داریم در راستای تقویت همکاری‌ها با کشورهای همسایه برنامه استراتژیک در این جهت تدوین کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطع کنونی ضرورت دارد که دولت به موضوعات اصلی از جمله اشتغال و اقتصاد بپردازد و از هرگونه حاشیه‌پردازی اجتناب کند، مردم در شرایط کنونی فقط از دولتمردان کار می‌خواهند. دولت باید از نگاه به مرکز دست بردارد و نگاهی حمایتی به نخبگانی که در روستاها زمینه بروز و ظهور آنها وجود دارد، داشته باشد و از این نخبگان حمایت کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وضعیت نامساعد شهرداری‌های کشور عنوان کرد: با توجه به مصوبه امروز مجلس باید هر چه سریعتر نسبت به پرداخت و بازگشت اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال مصوبه مجلس برای شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدام نماید. دولت باید توجه ویژه ای به کشاورزان و دامداران و خسارات وارده به آنها داشته باشد تا سود جرایم و بخشودگی دیرکرد وام ها اقدام شود.

وی در پایان از تلاش‌های تیم ملی فوتبال کشورمان قدردانی و ضمن درود و سلام به اعضای بازیکن ملی، از خانه ملت برای آنان در رقابت حساس فردا در برابر ژاپن آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز