خبرگزاری کار ایران

اوج فقط یک فیلم در جشنواره فیلم فجر دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۳۲۸

سازمان سینمایی اوج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال گذشته با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سال گذشته و در جریان سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی اوج با سه فیلم تنگه ابوقریب به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، به وقت شام به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و سوءتفاهم به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی و کارگردانی احمدرضا معتمدی در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و دو فیلم تنگه ابوقریب و به وقت شام توانستند جوایزی به‌دست بیاورند.

موفقیت این سه فیلم در جشنواره سال گذشته این گمانه‌زنی را مطرح کرد که امکان دارد تعداد فیلم‌هایی که سازمان اوج ساخته و امسال در جشنواره فیلم  فجر حضور دارد، بیشتر از سال گذشته باشد اما این سازمان امسال فقط با یک فیلم در جشنواره حضور دارد.

فیلم سینمایی بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری تنها فیلمی است که سازمان سینمایی اوج به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده در آن حضور دارد و در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد. 

فیلم سینمایی «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز