خبرگزاری کار ایران

هاشم‌پور:

شهرداری شیراز انبوه‌سازان را شریک استراتژیک خود می‌داند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۷۵

معاون شهرداری شیراز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 2 گفت: با توجه به شعار مجموعه مدیریت‌شهری مبنی بر احیای بافت تاریخی و بازآفرینی محور زندیه و قرارگیری بخشی از این محور در منطقه 2، انتصاب یک شهرسازی به‌عنوان شهردار منطقه، می‌تواند موجب تسریع در احیا و بازآفرینی این محدوده ارزشمند شود.

به گزارش ایلنا، هاشم‌پور در این آیین با اشاره به کاهش بودجه سال 98 مجموعه مدیریت‌شهری نسبت به سال 97 افزود: شهرداری شیراز از نظر تخصیص و وصول بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سایر کلانشهرها در وضعیت بهتری قرار دارد که نشان از سخت‌کوشی و همت مجموعه شهرداری دارد.

 هاشم‌پور ضمن برشمردن تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در 9 ماهه نخست سال‌جاری خاطرنشان کرد: این مدت تعداد 2 هزار و 900 پروانه ساختمانی صادر شده که از نظر تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد و از نظر متراژ کاهش یافته است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خطاب به بهرامی‌نژاد شهردار جدید منطقه 2 افزود: با نگاهی به تاریخ اقتصاد در می‌یابیم که دوران رکود همواره طولانی تر از دوران رونق بوده و براساس پیش‌بینی‌ها دوران رکود فعلی حدود سه سال به‌طول می‌انجامد، از این رو وظیفه شهرداران مناطق این مدت در جذب و کسب درآمد سنگین‌تر از پیش است.

وی با تاکید بر اینکه ذات تغییر در مجموعه شهرداری مبتنی بر سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است، گفت: شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان است که از لحظه تولد تا مرگ به شهروندان خدمت رسانی می کند، از این رو اگر می‌خواهیم جز سازمان‌های متعالی قرا بگیریم باید سختکوش و پاسخگو باشیم.

براساس این گزارش شهردار شیراز در حکمی مهران بهرامی‌نژاد را به‌سمت شهردار منطقه ۲ منصوب کرد.

مهران بهرامی‌نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه‌شیراز است و پیش از این معاون شهرداری منطقه ۳، سرپرست شهرداری منطقه ۳، معاون شهرداری منطقه یک، معاون شهرداری منطقه ۲ و معاون شهرداری منطقه ۱۰ بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز