خبرگزاری کار ایران

غیبت طارمی در بازی ژاپن زیاد به چشم نمی‌آید

فریبا:ژاپن را می‌بریم قهرمان می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۹۳

بهتاش فریبا پیشکسوت فوتبال ایران که روزگاری خودش مهاجم تیم ملی ایران بوده و حتی در جام ملت‌های آسیا عنوان آقای گلی را هم کسب کرده است

بهتاش فریبا پیشکسوت فوتبال ایران که روزگاری خودش مهاجم تیم ملی ایران بوده و حتی در جام ملت‌های آسیا عنوان آقای گلی را هم کسب کرده، درخصوص عملکرد مهاجمان تیم ملی نکات خوبی را اشاره کرد و معتقد است ایران با همین فرمان اگر پیش برود، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

با فریبا درخصوص حضور ایران در جمع 4 تیم، غیبت طارمی در دیدار با ژاپن و همچنین شانس قهرمانی ایران در این مسابقات همکلام شدیم.

نظرتان درخصوص پیروزی تیم ملی مقابل چین چیست؟

بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم یکی از بهترین عملکرد‌های تیم ملی در این مسابقات بود. ما تمام نقاط ضعف چین را می‌دانستیم و از همین نقطه توانستیم به آنها گل بزنیم.

به عنوان یک مهاجم قدیمی عملکرد خط حمله ما را چطور دیدید؟

تک تک بازیکنان ما خوب عمل کردند اما عملکرد آزمون و طارمی فوق‌العاده بود. ما حتی می‌توانستیم در مقابل چین، گل‌های بیشتری هم بزنیم اما متاسفانه در این امر، ناموفق بودیم. شما این را درنظر بگیرید اکثر موقعیت‌هایی که روی دروازه حریف به وجود می‌آید روی سماجت مهاجمان و اشتباه مدافعان حریف است. اگر بتوانیم ضربات آخر را بهتر به ثمر برسانیم، پیروزی مقابل ژاپن دور از دسترس نیست.

غیبت طارمی مقابل ژاپن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

طارمی فوروارد خوبی است. تاکنون هم عملکرد بسیار خوبی داشته اما نیمکت ما بسیار پربار است و بازیکنانی که داریم، می‌توانند جای خالی او را به خوبی در زمین پر کنند. نمونه بارز آن کریم انصاری‌فرد که در کمترین زمان ممکن، بهترین استفاده را برد و توانست گلزنی کند. با این شرایط فکر نمی‌کنم غیبت طارمی در بازی مقابل ژاپن زیاد به چشم بیاید.

به نظرتان ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؟

قهرمانی دور از دسترس نیست. ایران توانایی شکست دادن ژاپن را دارد زیرا آنها زیاد همچون گذشته یکدست نیستند. اگر مقابل آنها اشتباه فردی را به کمترین حد برسانیم، می‌توانیم پیروز شده و به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

فکر می‌کنید امسال کدام تیم‌ها به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند؟

یک طرف قضیه قطعا ایران خواهد بود زیرا خداوکیلی حقش است در فینال مسابقات حضور داشته باشد و فکر می‌کنم کره هم توانایی حضور در فینال این مسابقات را داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد و ایران در فینال کره را شکست دهد،‌ بعد از چند سال یک انتقام خوب را از آنها خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز