خبرگزاری کار ایران

یک تیم ملی بسیار خوب و باکیفیت را در امارات داریم

کریم باقری: بیرانوند باید به یک باشگاه بزرگ اروپایی برود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۱۹

کریم باقری مربی پرسپولیس امیدواراست تیم ملی بتواند قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش ایلنا، کریم باقری مربی پرسپولیس امیدوار است تیم ملی بتواند قهرمانی آسیا را کسب کند. با مربی موفق قرمزها در خصوص شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها و همچنین جدایی احتمالی بیرانوند پس از این بازی‌ها همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

می‌خواستیم با شما در مورد بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صحبت کنیم.

ما تیم بسیار خوبی در این بازی‌ها داریم. تیم ملی قدرتمند و مطمئنی که مستحق قهرمانی است و همه از آن، قهرمانی می‌خواهند. تیم ملی تا اینجای کار نیز بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده و همه ما امیدواریم تا تیم ملی بتواند قهرمان آسیا شود.

اگر قرار باشد که این تیم ملی را با تیمی که شما در آن بازی می‌کردید، مقایسه کنیم کدام را انتخاب می‌کنید؟

به نظر من اگر چنین مقایسه‌ای انجام ندهیم خیلی بهتر است. شرایط این تیم‌ها با هم فرق می‌کند، هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. بیایید مقایسه را کنار بگذاریم و فقط در مورد تیم ملی‌مان و حضورش در بازی‌های 2019 صحبت کنیم. ما یک تیم ملی بسیار خوب و باکیفیت را در امارات داریم که می‌تواند قهرمانی آسیا را برای‌مان به ارمغان بیاورد.

با صحبت شما در مورد مقایسه نکردن تیم‌ها موافق هستم اما این روزها خیلی‌ها علیرضا بیرانوند را به خاطر عملکرد خوبش با احمدرضا عابدزاده مقایسه می‌کنند.

به نظر من احمدرضا عابدزاده یکی از بهترین‌های فوتبال ما بود. این درست که دوران بازیگری عابدزاده به پایان رسیده اما عملکرد او در فوتبال ما آن‌قدر خوب بود که هنوز مردم از احمدرضا به نیکی یاد می‌کنند. بیرانوند هم در حال حاضر به بهترین نحو کار خودش را انجام می‌دهد و می‌بینید که چطور به تیم ملی و باشگاهش کمک می‌کند.

اما همین عملکرد خوب باعث می‌شود تا او پیشنهادهایی را دریافت کند. 

این طبیعی است که بیرانوند پیشنهاد داشته باشد و من به عنوان یک فوتبالی امیدوارم که علیرضا بتواند اولین گلر لژیونر فوتبال ما باشد اما تنها نکته‌ای در این خصوص برای گفتن وجود دارد این است که بیرانوند به یک باشگاه بزرگ و معتبر ترانسفر شود. لژیونر شدن و پیشرفت در فوتبال خیلی مهم است اما این اتفاق باید از سوی یک باشگاه بزرگ و معتبر رخ بدهد و به نظر من، بیرانوند این استعداد و توانایی را دارد تا به یک تیم خوب منتقل شود.اگر بیرانوند در این خصوص از من سوال کند به او می‌گویم که حتما به یک باشگاه معتبر خارجی برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز